Sayfalar

12 Kasım 2009 Perşembe

Nani: Fergie kariyerimi alt üst etti

United'lı oyuncu Portekiz'de bir gazeteye verdiği röportajda Alex Ferguson'a fena sallamış. Röportajdan bazı satırbaşları şöyle:
  • Ferguson benim kariyerimi mahvetti ve bana verdiği hiç bir sözü tutmadı.
  • Beni Liverpool, Arsenal ve Chelsea gibi önemli maçlarda hiç oynatmıyor ve bu da beni çok üzüyor.
  • Ferguson'un oyucu seçimlerinde adaletli davrandığını düşünmüyorum ve ona olan güvenim iyice azaldı.
  • Ferguson oyuncularına herkesin gözü önünde bağırabilir ve bu durumdan hiç kimse kaçamaz. Bu konuda en çok Giggs ile Neville çektiler çünkü onların Fergusonla deneyimleri daha fazla.
  • Oynarsam çok iyi maçlar çıkarabilirim ama hiçkimse benim bir sonraki maçta forma giyebileceğime garanti veremez.
Bir de röportaj boyunca ısrarla takımdan ayrılmayacağını söylemiş ama bunca laftan sonra Ferguson onun kellesini alır...
Röportajın tamamı için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder