Sayfalar

25 Ekim 2009 Pazar

Koray Gencerler ve Türk Hakemliği

Öncelikle Bursaspor'u İstanbul Büyükşehir karşısında aldığı 6-0'lık muhteşem galibiyet için kutlarım. Çok iyi oynuyorlar ve bugün itibariyle maç fazlasıyla ve averajla Galatasaray'ın önüne geçtiler. Gerçekten kolay bir başarı değil.
Ama dünkü Koray Gencerler ile yardımcılarının maç yönetimini görünce Türk futbolu adına çok üzüldüm ve bir kez daha bizim hakemlerimizin şampiyonlar liginde veya dünya kupası elemelerinde niye maç yönetemediklerini anladım. Gerçekten dünkü yönetim utanç vericiydi. Verilmeyen penaltılar, yanlış ofsayt bayrakları ve saçma sapan oyundan futbolcu ihraç etmeler. Ben maçın özetini izlerken çileden çıktım ki sahadaki futbolcular bu hakem 4'lüsüne iyi dayandılar. En çok da gözlemcinin Koray Gencerler'e kaç puan vereceğini merak ediyorum. Türk futbolundan bu gibi hakemler temizlenmedikçe ne yazık ki biz her maçtan sonra futbol yerine hakem hatalarını konuşmaya devam ederiz. Aynen şimdi Bursaspor'un güzel futbolu yerine Koray Gencerler'i konuşmamız gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder