Sayfalar

16 Ocak 2010 Cumartesi

Cumartesi Görünümü


Dünün analizine Chelsea'den başlamasak ayıp etmiş olurduk Ancelotti'nin takımına. Dün hem Drogba'nın hem de Essien'in (bana göre Chelsea'nin tartışmasız en önemli oyuncusu) maçta Premier Ligin kalburüstü takımlarından olan ve benimde çok beğendiğim Sunderland'i 7-2'lik skorla paramparça ettiler. Anelka forvette Drogba'nın yokluğunu hiç aratmadı ve iki gol attı. Maçın en güzel golü konusunda ise oldukça kararsızım. Hem takımdan ayrılmak istediği konuşulan Malouda'nın attığı gol çok güzeldi, hem de Ashley Cole'in attığı gol. Ama ben golden önceki muhteşem top kontrolü nedeniyle tercihimi Ashley Cole'den yana kullanıyorum. Bizim ligimizde topu o kadar yumuşak kontrol edip ayağının dışıyla bu kadar zor pozisyonda topu köşeye vurabilecek bir futbolcu olduğunu düşünmüyorum yada şu anda benim aklıma gelmiyor.
Manu ise her ne kadar Burnley karşısında 3-0 gibi net bir skor elde etmiş olsa da maç boyunca oldukça zorlandı. Özellikle durum 0-0 iken Burnley'nin kaçırdığı kontra ataklar gol olsaydı Manu sahadan büyük ihtimalle puansız ayrılırdı.
Liverpool ise Stoke deplasmanında hem Gerard ve Torressiz oynamasına hem de son dakikada gol yemesine rağmen bir puanı kurtarmayı başarmış. Ben maçı izleyemedim ama okuduğum maç yorumlarına göre Liverpool berbar bir futbol sergilemiş. Çanlar Benitez için için çalıyor...


İspanya'da ise Barcelona puan farkını açmaya başladı. Higuan'siz Real Madrid Bilbao deplasmanında 1-0 kaybettikten sonra Sevilla karşısına çıkan Barcelona maçın kilidini ikinci yarıda açtı ve 4-0'lık net bir skor elde etti. İkinci golde Xavi'nin Pedro'ya attığı ara pas ise muhteşemdi. Bu maçlardan sonra puan farkı 5 oldu. Sevilla ise kaybetmeye devam ediyor ve oldukça formsuz durumdalar.
İtaalya'da Inter yine puanı kılpayı kurtarmayı başardı. 2-0 geriye düştükleri Bari deplasmanında yeni transfer Pandev ile Milito'nun golleriyle 1 puanı almasını bildiler. Bu Mourinho çok şanslı adam vesselam ama Milan 2 maç eksiği ile 9 puan gerisinde Inter'in ve her hafta biraz daha yaklaşıyorlar. İnşallah Ronaldinho böyle oynamaya devam eder de İtalya Ligi'de eski tadını biraz olsun bulur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder