Sayfalar

18 Haziran 2010 Cuma

Dünya Kupası II Yedinci Gün


Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste diye atalar boşuna söylememiş. İrlanda'yı Henry'nin eliyle haksız bir şekilde geçen Fransa çapsız hocası Domenech'in de katkılarıyla Dünya Kupasından elenmek üzere. Dünkü maçta hangi akla hizmet Gourcouff'u ilk 11'de oynatmadı anlamak mümkün değil. Bu kadar kaliteli bir kadro ancak bu kadar perişan edilebilir herhalde. Meksika'da Dos Santos'un oyununu izleyen Galatasaray yöneticileri ise acabe ne hissediyorlardır???
Arjantin-G.Kore maçında ise Higuain hatrick yaparak beni utandırdı. En başından beri ilk 11'de oynaması gereken kişi olarak Milito'yu görüyordum ama Higuain dün bana güzel bir cevap verdi. Ama maçı koparan kişi yine de Messi'ydi. Her ne kadar Arjantin rahat bir galibiyet almış olsa da ben yine de zorlu rakiplerle karşılaştığında bu defans ve orta saha hattı ile işinin çok zor olduğunu düşünüyorum.
Nijerya-Yunanistan maçının sonucunu ise 39. dakikada saçma sapan bir şekilde kırmızı kart gören Kaita belirledi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder