Sayfalar

16 Haziran 2010 Çarşamba

Dünya Kupası II Altıncı Gün


Turnuvanın en büyük sürprizi 6. günde gerçekleşti. Ben İsviçreliler'in bile İspanya'yı yenebileceklerini düşündüklerini zannetmiyorum. Nasıl oldu da bu kadar sakata sahip bir takım Avrupa Şampiyonunu yendi aklım almıyor. Buna haddini bilerek oynama da denilebilir. İspanya'da ise Iniesta hala ritmini bulabilmiş değil. Bousqets ise Barca'da olduğu gibi burada da zayıf halka durumunda. Açıkçası İspanya benim favori takımımdı ama hayal kırıklığına uğrattılar beni.
Uruguay ise G. Afrika karşısında hak ettiği bir galibiyet aldı. Zaten Dünya Kupası başlamadan yaptığım değerlendirmede Uruguay'ın sürpriz yapabilecek takımların başında geldiğini savunmuştum ancak Fransa karşısında oynanan kötü futbol kafamda soru işaretlerine neden olmuştu. Dünkü futbol ile kafamdaki bu soru işaretleri dağıldı. Forlan'ı ise takdir etmemek mümkün değil. İnanılma iyi oynuyor ve tam bir lider gibi.
Şili-Honduras maçını izleyemediğim için yorum yapamayacağım ama okuduklarıma göre Şili çok iyi oynamış ve skor çok daha farklı olmalıymış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder