Sayfalar

19 Mart 2010 Cuma

Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final Eşleşmeleri

Lyon-Bordeaux
Bayern Münih-Manchester United
Arsenal-Barcelona
İnter-CSKA Moskova

Arsenal-Barcelona eşleşmesinde nasıl bir futbol oynanacağını hayal etmesi bile insanı heyecanlandırıyor. Belki de oynanan futbol olarak Avrupa'nın en iyi takımı birbirleriyle eşleştiler. Favori tabi ki Barcelona ama ben yine de Arsenal'in bir sürpriz yapabileceğine inanıyorum en azından öyle olmasını ümit ediyorum. Bu eşleşmenin galibi ise Inter-CSKA eşleşmesinin kazananı ile eşleşecek. İki Fransızın birbirleriyle eşleşmeleri ise onlar için hem talihsizlik hem de şans olmuş. Çünkü bir yandan birbirlerini telef ederlerken öte yandan ise en az 1 Fransız takımı yarı finale çıkmış olacak. Bayern-United eşleşmesini ben ortada görüyorum ancak eğer Manu bu turu geçerse üst üste 3. kez final oynayan ilk takım olma yolunda büyük bir adım atmış olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder