Sayfalar

16 Eylül 2009 Çarşamba

Şampiyonlar Ligi Sonuçları


Inter 0-0 Barcelona
Dinamo Kiev 3-1 Rubin Kazan
Liverpool 1-0 Debrecen
Lyon 1-0 Fiorentina
Sevilla 2-0 Unirea
Stuttgart 1-1 Rangers
Olimpiakos 1-0 Alkmaar
Standard Liege 2-3 Arsenal

Eto'o ile Ibrahimovic kapışmasını günlerdir bekliyordum ancak dün basketbol takımımızın Slovenya ile oynayacağı maç ile aynı saate denk geldiğini öğrenince büyük hayal kırıklığı yaşadım.Durum böyle olunca sık sık kanal değiştirerek iki maçı da izlemeye çalıştım ama ne yalan söyleyeyim ikisinden de zevk alamadım.Inter-Barcelona maçını izlediğim anlarda gözlemlediğim kadarıyla hem Eto'o hemde Ibra etkisiz kaldılar.Inter'de ilk yarı boyunca Muntari felaket bir oyun ortaya koydu.Ne yaptığı ortalarda başarı sağlayabildi ne de savunmada sağlam durabildi.Özellikle Dani Alves'e kaptırdığı 2-3 top var ki inanamadım.Bu hatalar sonunda kesin Mourinho oyundan alır diye düşündüm ama Mourinho ona yaklaşık 60 dakika dayandı.Oruç iyice bozdu Muntari'yi.Barcelona'da ise Inıesta'nın yokluğu pas trafiğini inanılmaz etkiliyor.Bence Iniesta Messi'den sonra bu takımın en önemli oyuncusu.O olmayınca Barcelona hızlı pas trafiği oluşturmakta oldukça zorlanıyor.
Günün en flaş sonucunu ise 2-0 geriye düştüğü maçı 3-2 kazanmasını bilen Arsenal aldı.Yenilselerde çok üzülürdüm çünkü 2 haftadır Manchester deplasmanlarında iyi oynamalarına rağmen şansızlık ve hakem faktörleri ile hak etmedikleri yenilgiler aldılar.Umarım bu geri dönüş onları kendine geri getirebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder